دفتردل
دفتردل
نوشته شده در تاريخ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط من |

 

بی دل وخسته دراین شهرم ودلداری نیست

غم دل باکه توان گفت ک غمخواری نیست

شب به بالین من خسته ب غیرازغم دوست

ز اشنایان کهن یار ومددکاری نیست

یارب این شهرچه شهری است ک صدیوسف دل

به کلافی بفروشیمو خریداری نیست

فکر بهبود خود ای دل بکن ازجای دگر

کن دراینشهر طبیب دل بیماری نیست

 

 

 

این تو اون وبلاگ بود.جون خوشم میاد ازش گذاشتم اینجا

کی به کیه؟وقتی دنیا الکیه/

تمام غم وغصه روجبران میکنی؟؟؟؟؟؟این دنیا ک ساختی چاشنیش غم وماتمه

همشم بخاطرپیدانکردن تو.

اخه توکی هسی؟همسایه دیواربه دیواردلم؟دل من کجاس؟وقتی دلی نیس!!

توکجایی؟نزدیک/اونقدرنزدیک ک نمیبینمت؟

ای خدا/متنفرم/ازدنیات

 

چ دردی داره زندگی!!!!!!!! انگار ابستن اندوه شده.کی وقت زایمان میرسه؟؟؟؟؟؟؟

درد میکشه تمام روحم !!!  فریاد میکشم سکوتم رو.تحمل میکنم فشارش را.تابرسه وقتش؟

راستی؟!!!!!

خل شدم.آآآآآآآآآی

انقدردلم میخاد برم پشت ی کوه بلند.دادبزنم:

ایاکسی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وصدای خودمو نشنوم ک میگه هست.

انقدر دلم میخاست بگم ازسکوتم/

هیچکس به سکوت ادمها نمیرسد/همه به داد ادمها میرسند

(من  سکوتم و فریادم.بی صداست)

خدایا  حوصلت سررفت ازدست منه  هپلی !!؟؟

باشه.رفتم.خدایا نمیگم خدانگهدار.خودت نگه دار.

هرکی ک عاشقشی نگه دارپیش خودت/زمین ادمو بی وفا میکنه/درکل ادم ذاتن بی وفاست

میگه خوبم.خوب نیس/میگه برو اما نمیخاد بره/میگه بامن باش.خودش میذاره میره/

ازدست ما ادما !!!!

منم دوس دارم/نگه دار

 



نظرات شما عزیزان:

تنهای شب
ساعت14:44---8 ارديبهشت 1391
خدایا دعای خسته دلان مستجاب کن

خدایا تنها امید دلم در جهان تویی

خدایا جز تو کسی نیست خریدار این دلم

جزتو کسی نیست امید این دل بی پناهم

خدایا گرچه من گنه کارم حرفی نیست

خدایا دعای خسته دلان مستجاب کن

خدایا تنها امید دلم در جهان تویی

خدایا جز تو کسی نیست خریدار این دلم

جزتو کسی نیست امید این دل بی پناهم

خدایا گرچه من گنه کارم حرفی نیست

پس عفو وببخش تو چه می شود ؟؟

تو را به فاطمه ات قسم مرا ببخش


تنهای شب
ساعت14:25---8 ارديبهشت 1391
خدا رو دوست دارم چون *آی دیش* " همیشه روشنه " خدا رو دوست دارم
چون به همه *پی ام ها* " جواب میده " خدا رو دوست دارم چون حرفای آدم رو
"سند توآل نمی كنه " خدا رو دوست دارم چون هیچ كسی رو " ایگنور نمی كنه


تنهای شب
ساعت14:25---8 ارديبهشت 1391
خوشحال
khalil
خدا رو دوست دارم چون *آی دیش* " همیشه روشنه " خدا رو دوست دارم
چون به همه *پی ام ها* " جواب میده " خدا رو دوست دارم چون حرفای آدم رو
"سند توآل نمی كنه " خدا رو دوست دارم چون هیچ كسی رو " ایگنور نمی كنه


تنهای شب
ساعت14:24---8 ارديبهشت 1391
ای خدا .......از تو می خواهم راه صحیح را در جلوی پای من قرار دهی تا اگر چه لنگ لنگان ولی در راه تو قدم گذارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: